Para ser letrados: Voces y miradas sobre la lectura.
Recomanacions de Bibliomèdia: Aturem la invasió. No ens deixem dominar pel plàstic
LLIBRES Aturem la invasió. No ens deixem dominar pel plàstic HURTADO, R.; IBÁÑEZ, J. Il·lustracions: MOSQUERA, C. Picassent. ...
We help the world!
We help the world! Sònia Arcusa Ferrer, Soraya Jané Castellano A l’escola FEDAC Montcada vam decidir treballar els drets humans a trav...
INDICADORES PARA DETECTAR SITUACIONES PROBLEMÁTICAS
¿Cómo podemos ayudar a los niños y las niñas con dificultades para controlar los esfínteres? Es frecuente que nos encontremos...
Biblioteca de Aula. Libros. Encuentros y convocatorias
BIBLIOTECA DE AULA El jardín de Yago DUBUC, M. Barcelona. Juventud, 2019 Este es un álbum ilustrado que nos explica la vida al caer una s...
En context: Diferenciar entre llegenda o fet històric a través del relat i la ludificació
Diferenciar entre llegenda o fet històric a través del relat i la ludificació La proposta que us presentem inclou activitats per a treb...
Trobades
I Congrés Internacional per a Joves Investigadors d’Estudis Literaris Feministes Granada i en línia, 13-15 de març de 2023 Aquest...
Grans reptes educatius