Martí Prats: «Un bon projecte educatiu ha d´estar preparat per a la diversitat, perquè tothom...
Martí Prats: «Un bon projecte educatiu ha d’estar preparat per a la diversitat, perquè tothom pugui sentir-se acollit i estimat&#...
LLIBRES
Una no-guía del juego: Una visión del juego infantil desde la psicomotricidad ARANA ALBENIZ, J. Octaedro, 2022 Jon Arana Albeniz té exp...
Sostenibilitat dels projectes i dels equips. Respostes saludables
Sabem que hi ha coses que funcionen, volem gaudir de la feina i podem millorar, tant des del punt de vista individual com col·lectiu. Sab...
Quan la vida quotidiana esdevé l´escola
El passat 13 de maig de 2020, en ple confinament, l’escola Illa de Sabadell celebrava una trobada virtual amb la presència d’Eul&ag...
Investigar en ciències per dotar l’aula de primària de credibilitat
Què solem entendre per investigació científica i què caracteritza la indagació científica genuïna &eacu...
Multimodalitat i educació literària
La literatura infantil i juvenil digital (LIJD) presenta reptes interpretatius nous per als lectors en formació. Aquest article se centra...
Models organitzatius per a l´atenció a la diversitat
El número 4 dels objectius de l’Agenda 2030 de Desenvolupament Sostenible subratlla, entre altres, un antic dret educatiu: «garanti...
De l’escola infantil Turtziozko Eskola HLHI