Darwin a classe de llengua: parlar per llegir i escriure millor.
Aquest article té com a objectiu bàsic relatar un procés de treball des de l'àmbit de llengua i abordar els nous reptes educatius i s...
Los libros, tesoros que compartir
Soñé el paraíso como una biblioteca llena de libros y de silencio. (J.L. Borges)Doris Lessing, en el discurso de entrega del Premio No...
Material complementari per al professorat: Welcome to the weird and wonderful world of Dalí
Aquesta proposta CLIL pretén acostar l’alumnat de cicle superior de primària a la figura i les obres més significatives de ...
Com raonen els nens i nenes de sisè de primària amb la llibreta de ciències? Un model vàlid p...
Aquest article presenta l'ús de la llibreta de ciències com a eina per desenvolupar el pensament científic en els infants. A partir d'...
Autoritat i límits
Llegir les ciutats, habitar els llibres
A La ciudad de los niños, Tonucci (2014) ens recorda que una ciutat sensible a les necessitats de la infància serà millor per a t...
En líni@: Interfereixen les famílies en els processos de l’escola?
Comentaris rebuts a la web a partir de l’article d’Eva Harana.
Libros. Encuentros. Webs