Núm. 365: Felicitem-nos!
L’educadora social en escoles de màxima complexitat
L’educadora social en escoles de màxima complexitat Sara Moreno Cerezo, Verònica Villar Coll, Mònica Cugat Pedrerol L’artic...
Amb les famílies: Començar a escriure. El tipus de lletra és important?
La práctica: Un cuento con objetos sorprendentes.
LOMCE, participació i democràcia, alguna cosa nova?
La LOMCE és una proposta legislativa que incideix poc en l’estructura geneneral de participació dels centres heretada de les norma...
Material per a l’alumnat: Emocions digitals
Dintre de tot context educatiu, en qualsevol situació d’ensenyament-aprenentatge, hi ha dos conceptes que s’erigeixen com dos dels ...
Arreglando la casa
Introducci�n Seg�n el enfoque competencial del curr�culo actual, es necesario que los alumnos de primaria entiendan las ma...
Els ambients d’aprenentatge
Al CEIP Molí d’en Xema treballem mitjançant diferents metodologies globalitzadores i innovadores, una de les quals són els ...