¿Cómo agrupamos al alumnado en nuestra escuela?
Democracia, disidencia y educación lingüística
Democracia y diálogo dialógicoplurigestionadas, monogestionadasPongamos por caso el profesor universitario que entra en clase, curso tr...
El llenguatge de la solució de conflictes
En les relacions estretes, quan convivim amb algú o hi compartim activitats i objectius, els conflictes són gairebé inevitables. ...
Centros de formación y recursos para el profesorado
Quedan lejos aquellos tiempos en que el saber estaba recogido en un solo texto que niños y niñas aprendían de manera repetitiva y reci...
La identitat com a reflex creatiu i educatiu: Pau Casals
Al present article, hi mostrem uns materials didàctics inspirats en la figura de Pau Casals. El projecte s’estructura al voltant de tres ...
Prou assetjament! Respostes saludables
Per afrontar els nous reptes... Sabem que hi ha iniciatives que funcionen, volem gaudir de la feina i podem millorar, tant des del punt d...
Argumentació i debat
¡Indignaos!
Un fantasma en forma de panfleto recorre Europa. En Francia se han vendido un millón y medio de ejemplares. Aquí, ha sido uno de los é...