L’assemblea a primària: estratègies d’intervenció
En el present article defensem la necessitat de valorar l’assemblea a l’educació primària. Són molts els avantatges d...
Tinkering a l’aula de primària: una ment creativa, múltiples solucions
El tinkering és una de les propostes educatives que està guanyant protagonisme en el marc de l’educació STEAM. Basat en la ...
En context: Ens posem a la pell dels modernistes
Al present article s’hi proposa la visita a dos espais modernistes acompanyada per la lectura d’un poema i l’elaboració d&rsq...
Quin lloc ocupen l´acció i l´expressió espontànies dels infants a l´escola?
El joc espontani és una necessitat dels nens i de les nenes que intentem promoure a l’escola El Martinet, situada a la població de...
Cal saber per creure?
Us presentem un breu però intens diàleg que va mantenir un grup de quart de primària. Tot va començar arran d’una fr...
De la intertextualidad a los hipertextos
La formació del professorat, les famílies i els plans de lectura, escriptura i expressió oral
Elaborar un pla de lectura, escriptura i expressió oral requereix que el professorat segueixi un procés de formació permanent. Pe...
L'evidència en la pràctica: Aprenentatge en entorns virtuals. Aprenem connectad@s: entorn virtu...
Evidència en la pràctica Aprenem connectad@s: entorn virtual d’aprenentatge Evidència aplicada a la pràctica Un entorn virtual dR...