La creatividad como motor de cambio y transformación a través del juego (1.ª parte)
Portaré els meus fills a l´escola d´Almoines
En el present article, hi explicitem a grans trets el treball diari de l’escola pública El Castell, d’Almoines, que s’inici&a...
Restes amb història
L’escola Ítaca de Manresa es defineix com una escola acollidora, que respecta la identitat personal i la diversitat de cadascú, ob...
La entrevista al personaje literario en un proyecto de lecturas múltiples sobre el tema de la gu...
El discurs literari infantil en el desenvolupament de la competència literària
Són molts els prejudicis que mostren algunes persones mediadores quan es volen acostar al discurs literari infantil. En destaca la concep...
Biblioteca de Aula. Encuentros. Convocatorias. Web
Reflexió metalingüística i ensenyament de la gramàtica
Quins són els continguts gramaticals adients per treballar a l’educació secundària? I de quina manera s’han de trebal...
Ser mestra, ser mestre avui en temps difícils