Gestión positiva del conflicto
Sabem que hi ha coses que funcionen. Volem gaudir de la feina i podem millorar, tant des del punt de vista individual com col·lectiu.
Aules temàtiques a P5
A partir d’un treball a la classe per racons i d’una anàlisi de la pràctica educativa, les autores es plantegen les aules te...
Repensar l’aula des de les persones
Ens interessa reflexionar sobre què fem a l’escola, perquè qualsevol decisió que prenguem tingui en consideració les...
Fem poesia
Hem de fer poesia a l'escola? Sí, perquè és un treball gratificant, complet, hi treballem capacitats bàsiques múltiples. Només nece...
Alergias
Cómo se trabaja en un centro cuando éste se propone cambiar
AntecedentesEl profesorado del instituto de Badia del Vallès posee una tradición de planear y ejecutar decisiones estratégicas de form...
Anar al teatre a secundària: noves propostes dels espais escènics de Barcelona
L'objectiu d'aquest article és presentar els espais per a l'ensenyament del teatre en el currículum de secundària i conèixer quins ti...
Movimientos de renovación pedagógica emergentes: la necesidad del encuentro
Rosa Gibert Moliner, Luis Torrego Egido Los movimientos de renovación pedagógica surgidos en los últimos años se reclaman herederos d...