“Hay que potenciar la escucha de los niños”
La competencia social en la gestión de la sostenibilidad y de la profesionalización de las cien...
El monográfico responde al primer objetivo de comunicar a la comunidad educativa los fundamentos del proyecto Responsabilidad Social Org...
Eduardo Díaz, psicomotricista del CDIAP Baula (L’Hospitalet de Llobregat, Barcelona). Un Salto p...
Si no ho recordem és que no ho havíem après
Relacions entre la família i l´escola en un curs marcat per la covid-19. Respostes saludables
Relacions entre la família i l’escola en un curs marcat per la covid-19. Respostes saludables Sabem que hi ha coses que funcionen, volem ...
Des del confinament busquem l´oportunitat de cuidar-nos. Respostes saludables
Sabem que hi ha coses que funcionen, volem gaudir de la feina i podem millorar, tant des del punt de vista individual com col·lectiu.
Responsabilitat i compromís. Respostes saludables
Sabem que hi ha coses que funcionen. Volem gaudir de la feina i podem millorar, tant des del punt de vista individual com col·lectiu.
L’espanyol com a llengua estrangera en contextos anglòfons
Els aprenents de llengües estrangeres utilitzen sovint la seva llengua nadiua i el coneixement que tenen d’altres idiomes com a punt de p...