Taules de programació de la proposta didàctica
OBJECTIUS Objectius d’etapa El perfil competencial de sortida de l’alumnat de l’educació bàsica (Decret 175/2022) defineix quins ...
Protegim-nos de la calor
Som part del problema, però també som part de la solució. Hem de replantejar-nos el nostre model econòmic i el nostre esti...
Esperar el torn
De les distintes aportacions que ha fet l’alumnat en iniciar la sessió, el grup de sisè tria la frase «esperar el torn»...
Classes centrades en l’alumnat en la formació del professorat
Quan els estudiants de Didàctica de la Llengua i la Literatura realitzen les pràctiques, tornen a les aules de secundària amb una...
Formació en avaluació: l’experiència d´una zona educativa
Des del curs 2011-2012, a la zona educativa de Sant Joan Despí i Cornellà de Llobregat (Barcelona), s’hi du a terme un procé...
Els microrelats
El desenvolupament de la capacitat de comprensió dels microrelats exigeix del lector la mobilització de diverses estratègies. L&r...
Mirar l’espai públic amb ulls d’infant
Com es fa efectiu el dret a la ciutat, en general, i a l’espai públic, en particular, des de l’òptica d’un infant? La ...
El trèvol de la pau, projectes d’ApS
Organitzar una campanya d’educació viària adreçada a la localitat, lluitar contra l’abandonament i el sacrifici d&rsq...