Aprenentatge en entorns virtuals
Consigna de l’evidència Continguts d’aprenentatge de l’evidència Els entorns virtuals d’aprenentatge exigeixen dissenyar i plan...
Involucrar: la clau per aprendre activament
Involucrar: la clau per aprendre activament José Blas García Pérez Mestre i professor associat a la Universitat de Múrcia Twitter:...
CONTES
La maleta NAYLOR-BALLESTEROS, C. La Galera, 2019 Aquest àlbum il·lustrat ens explica l’arribada d’un estrany personatge amb una ...
La Coordinadora d’AMPA i AFA d’Esparreguera
Totes les AMPA i les AFA d’un municipi s’agrupen sota un paraigua comú. D’aquí en sorgeixen reivindicacions en referè...
Som una escola de vida. I la vida ha canviat
Àmbits per a l’aprenentatge i inclusió
Al document Els set coneixements necessaris per a l’educació del futur Edgar Morin (2003) hi assenyala que «la supremacia d’u...
Passejar-se, contemplar i relacionar
Al present article s’hi ofereix un dispositiu d’aula amb què es poden treballar actituds pausades i contemplatives per construir se...
Les mainaderes digitals, una realitat
En Joan és un nen de 3 anys que al setembre ha començat a venir a l’escola. Avui m’he reunit amb la seva mare i el seu pare ...