Cuentos para crecer
La “profesionalización” del alumnado en el aula para un aprendizaje significativo
Necesitad de elaborar y revisar las programaciones
A pesar de dar por supuesto que los docentes actuamos a partir de unas programaciones, existe un debate sobre su necesidad. Y esto es as...
Integrant aprenentatges STEM i programació de robots a primària
Integrant aprenentatges STEM i programació de robots a primària Una ciutadania plena en el món contemporani requereix coneixements b...
CoSpaces_Edu, el poder dels videojocs al servei de la història
CoSpaces_Edu, el poder dels videojocs al servei de la història La integració d’experiències immersives en l’educació t...
Fer veure, fer creure
Tercer curs de primària de l’escola Dolors Monserdà Santapau, de Barcelona, on llegim el capítol 1, episodi 2 de Kio i Gus ...
Les dones de l’MCEP: una presència decisiva
La presència femenina en el món de l’educació i en moviments renovadors com la pedagogia Freinet ha estat molt important, e...
Ressenya: Com s´aprenen les llengües en secundària