Recursos per a l’aula: Oralitat i poesia
L’estratègia que presentem persegueix abordar els recursos de l’expressió oral. Per fer-ho es proposa escoltar poemes i grav...
A les escoles, les persones adultes de les famílies són còmplices o instruments?
Per acompanyar els infants, la col·laboració amb les seves mares i els seus pares és imprescindible. Però, com donem forma...
Formant nous mestres en ciències
L’experiència que presentem va tenir lloc a l’escola Parc de l’Aigua de Lleida. Relata algunes de les vivències compar...
La formació dual
La tradició de la formació inicial dels docents s’ha basat en un conjunt de plantejaments sobre com haurien de ser l’educaci...
Comportaments de gènere no normatius
Els pares i les mares amb infants transgenèrics s’enfronten a tot un seguit de reptes: trencar prejudicis, acceptar la situació, f...
Taller de economía
La biografia: una seqüència didàctica en educació primària
A continuació, es presenta una seqüència didàctica, portada a terme en educació primària, que es va centrar en...
¿Cómo lleváis las sustituciones?