El trabajo en el aula con grupos estables de convivencia (I)
El riu et necessita
L’alumnat de 5è de primària del CEIP Ecoescola La Immaculada, de Salar, un municipi granadí de 2.600 habitants, va descobrir, dur...
Va de… Escoltem realment els interessos de les nenes i els nens?
Del que dic i penso que faig... al que en realitat faig. Del que diem que fem en equip... i del que fem. De fer sense pensar... a pensar ...
L´Espai Cràter, un viatge al centre de la vida
L’Espai Cràter, un viatge al centre de la vida Xevi Collell, Clara Llobet L’Espai Cràter és un centre expositiu multidiscip...
RECOMANACIONS DE BIBLIOMÈDIA
Casa teva a qualsevol lloc CARBALLI, A.; SANGIÒ, L. (il·l.) Flamboyant, 2021 Què vol dir la paraula casa? En aquest llibre informatiu s...
Drets i deures dels infants
Basant-nos en la proposta de rebel·lió 6 del llibre de Francesco Tonnucci Manual de guerrilla urbana (2007), hem generat una dinà...
Material per a l’alumnat: Fomentant l’ús comunicatiu de la llengua: l’eusquera a través de...
A continuació presentem una proposta de treball utilitzant la màgia com a instrument a través del qual ensenyem l'eusquera d...
Narratives en els inicis de l’escriptura
Aquest article posa de manifest la importància que els infants intentin comprendre com funciona el llenguatge escrit, les regles i les id...