Quan l´escola és de tothom i tothom és l´escola
Quan l’escola es troba en un context d’alta complexitat, el treball que s’hi faci haurà de partir de la convicció que ...
De la realidad al juego simbólico, y del juego simbólico a las matemáticas
Frato
Aprendemos a jugar al ajedrez (segunda parte)
Jaume Cela, mestre, escriptor i director. “S’ha fet gran…”
Tots els infants creixen. Tots menys un. D’acord... És una frase -afortunadament- ja escrita, però conté les paraules juste...
Un Tree-Athlon como excusa «saludable» para potenciar las relaciones entre el contexto escolar ...
La petjada ambiental d’un infant a l’escola bressol
Gràcies a aquest estudi, coneixerem quins són els consums d’energia, aigua i materials, com també les emissions d’efe...
Deixar anar cotxets per una rampa: Treballem el moviment i la velocitat
L’activitat que presentem, que, en principi, sembla molt lúdica, consisteix a deixar anar diversos cotxets de joguina per una rampa des d...