Un projecte de mentoria
El programa de Mentoria Urretxindorra1 va néixer l’any 2014 a Guipúscoa de la mà de SOS Racisme.2 L’objectiu que pers...
El fet de compartir «sap» millor!
L’estructura del seguiment de l’alumnat ens permet recollir, analitzar i valorar el procés de cada escolar i ens facilita elaborar ...
La nostra participació també compta a l´escola
La nostra acció educativa se centra en cada escolar i volem que els infants siguin protagonistes del seu procés d’aprenentatge, pe...
Belén Jurado: «La capacitat de decisió de les mares i dels pares d´infants amb diversitat és...
Quan a la seva filla Lucía li van diagnosticar autisme, ella tampoc sabia exactament què significava que patís aquest trastorn. P...
Tres mals usos de l´expressió «nivell de competència curricular»
El nivell de competència curricular (en endavant, NCC) es configura com allò que l’alumnat domina, sap fer, té adquirit o, ...
Èxit i fracàs escolar, una qüestió identitària?
És un fet que hi ha comunitats que presenten més problemàtiques i dificultats a l'escola; però quin és l'origen d'a...
Notícies d’interès
Millora de la formació inicial