Per una competència plena en llengua catalana
En context: Paraules, diàlegs i històries
A continuació, presentem una activitat de motivació i activació d’expectatives prèvia a la lectura d’una novel...
La dona no té ningú que li escrigui
La invisibilitat femenina als currículums, a les programacions didàctiques i als llibres de text continua sent una realitat que actualme...
Textos narratius i gamificació
En el present article, s’hi justifica la importància de l’ensenyament dels textos narratius a les aules de llengua castellana i lit...
Crònica: XI Taller Llatinoamericà per a la Transformació de la Formació Docent en Llenguatge
El vídeo per treballar la competència oral
En aquest article, hi presentem una experiència didàctica real desenvolupada en el marc de l’assignatura Dplnková conversac...
Ressenya: Introducción a la pragmática. Una perspectiva sobre el lenguaje en acción
Els alumnes, part activa dela revisió d’un text
Als alumnes, se’ls fa estrany i difícil revisar els seus textos per diversos motius: la manca d’hàbit, la poca distàn...