La cohesió, pont entre la gramàtica oracional i la gramàtica textual
Joan Fuster a quart d’ESO Idees, pràctiques i reflexions Mireia Ferrando Simón IES Isabel de Villena. València La celebració...
Còmic, novel·la gràfica i àlbum il·lustrat a secundària
Còmic, novel·la gràfica i àlbum il·lustrat a secundària Gustavo Bombini, Mireia Manresa Potrony Consell de Direcció...
Poesia en temps de quarantena
Poesia en temps de quarantena Una experiència de mediació de lectura i escriptura Martha Lucia Gutiérrez Sáenz IE Liceu Nacional d...
Ressenya: L'art de fer classe (segons un lingüista)
Ressenyes L’art de fer classe (segons un lingüista) CASSANY, D. Barcelona. Anagrama, 2021 A causa de la maleïda pandèmia del coro...
Periodisme i Tres sombreros de copa: una experiència d’aula
En la seqüència didàctica que es presenta aquí, hi intervenen diferents processos que uneixen la lectura i l'escriptura de forma que ...
L’ensenyament de la literatura a l’ESO: primeres preguntes
En el present article, s'hi proposa una reflexió adreçada als professionals novells, prèvia a qualsevol intervenció en l'ensenyament ...
ReseñaEncuentros
Reseña 100 actividades de ámbito artístico para primaria. Música, visual y plástica, dramatización y danza GARCÍA G...