Escriure és participar en una societat alfabetitzada
Plantegem una revisió de les bases de l’ensenyament de l’escriptura a l’educació obligatòria en dues parts. En ...
Materials a examen: ¡Por fin, la lonja!
En aquesta activitat, s’hi valora el material didàctic digital '¡Por fin, la lonja!', projecte de treball que s’acaba amb l&r...
Escriptura i perspectiva
En escriure sobre textos històrics, pot ser profitós manejar fonts diverses. Això invita a mirar el contingut dels orígens...
Entonació de cortesia a classe de llengua
L’objectiu d’aquesta recerca ha estat descobrir els trets melòdics de cortesia atenuant que utilitzen els parlants de català...
Apps: Socrative
Apps para el aulaCada día aparecen más aplicaciones informáticas (apps) de gran interés para la enseñanza. Muchas de ellas, además ...
Contrast entre textos com a estratègia d’apropament als clàssics
Paraules augmentades: jugar per reflexionar sobre la llengua
Aquest article presenta algunes característiques del joc com a activitat sociocultural encreuada amb el llenguatge, amb els llenguatges, ...
Materials a examen: El monstre de Mary Shelley
En el present text valorem el projecte de treball realitzat en suport digital i titulat Frankenstein: El monstruo de Mary Shelley, que tr...