Per arrodonir: Sobre la igualtat entre homes i dones
Cossos que irrompen
En la interacció social que implica la lectura de poesia en contextos d’ensenyament llegim amb els cinc sentits. Això no obstant, ...
Un alumno con sordera en el aula de música (ordinaria)
“M’agrada llegir!”: Un projecte de dinamització lectora
La lectura és quelcom necessari. És la base del llenguatge; és el viatge a la màgia i a la creativitat; és la via p...
El joc del sac i les boletes
En aquesta secció, hi presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), retalls breus de diàlegs d’aula, aparentment simp...
Transformació educativa a la Xarxa de Centres de Madrid
La Xarxa de Centres per la Transformació Educativa de la Comunitat de Madrid és un teixit d’institucions docents i de col·l...
¡Aprendemos inglés! Recorrido por nuestra aula en una jornada escolar
Característiques d’una avaluació justa
El concepte d’avaluació justa es debat entre la igualtat i l’equitat. Enfront d’una valoració acadèmica igual p...