Educant per a la diversitat a través del conte
En el present article, s’hi exposen una sèrie d’experiències que, vertebrades al voltant del conte clàssic, amb el su...
És correcte dir «Hay que frenar al coronavirus»?
Ressenya: Introducción a la pragmática. Una perspectiva sobre el lenguaje en acción
Prou assetjament! Respostes saludables
Per afrontar els nous reptes... Sabem que hi ha iniciatives que funcionen, volem gaudir de la feina i podem millorar, tant des del punt d...
Els alumnes, part activa dela revisió d’un text
Als alumnes, se’ls fa estrany i difícil revisar els seus textos per diversos motius: la manca d’hàbit, la poca distàn...
Ver con las manos, oír con los ojos
Una experiència per a la presa de decisions
En el marc del seminari de caps d’estudi de les escoles públiques de Sabadell i Sant Quize del Vallès, i amb la coordinació...
Ensenyar a argumentar en sisè de primària
Montserrat Ferrer Ripollés, Manuel Miró Escuder Escola Lluís Revest. Castelló de la Plana Aquest article pretén mostrar una s...