Els «detectors» de fal·làcies en els debats dels estudiants sobre qüestions sociocientífiques
Lectura, escriptura i «noves» tecnologies
El text aborda els desafiaments de les tecnologies de la informació i la comunicació (TIC). A partir del concepte de "multimodalitat", e...
Alteritat
Ens hem plantejat mai, mestres i famílies, per què els nostres infants han d’anar a l’escola? Potser estem tan acostumats qu...
Textos narratius i gamificació
En el present article, s’hi justifica la importància de l’ensenyament dels textos narratius a les aules de llengua castellana i lit...
Aprendemos a jugar al ajedrez (segunda parte)
Deixar anar cotxets per una rampa: Treballem el moviment i la velocitat
L’activitat que presentem, que, en principi, sembla molt lúdica, consisteix a deixar anar diversos cotxets de joguina per una rampa des d...
Argumentar per aprendre
Material complementari. Taules de programació: Confiprojecte. Aprendre del confinament per fer p...
Taules de programació de la proposta didàctica A l’enllaç següent teniu accés al Model de seguiment i elaboració d...