Investigación en el bachillerato. Una perspectiva comprensiva
Generalmente, cuando pensamos en la investigación y, especialmente, cuando lo hacemos desde su ámbito académico, la observamos como un...
Habitar l’aula des d’una altra concepció de l’espai i del temps
Darrere de qualsevol organització d'aula, hi ha tot un reguitzell de decisions pedagògiques i metodològiques que, unes vegades, són f...
Harry Potter i l’ensenyament de la literatura espanyola
Incentivar l’alumnat de secundària en l’estudi de les obres més icòniques de la literatura espanyola constitueix un r...
L´avaluació de la llengua oral
Avaluar l’oralitat pública no és una tasca fàcil, ni per a l’avaluador, el docent; ni per a l’avaluat, l’...
Treballem amb nosaltres mateixos per millorar l´entorn laboral?
Sabem que hi ha coses que funcionen. Volem gaudir de la feina i podem millorar, tant des de l’aspecte personal com col·lectiu. La fortale...
Entrevista a Lidia Puigvert: Violència 0 des dels 0 anys
La Lídia Puigvert Mallart, professora de la Universitat de Barcelona, és investigadora de prestigi i autora de diverses publicacions sob...
La investigación: en el eje motivador de un currículo integrado
Els indicadors de centre: una moda o una nova cultura de gestió basada en el coneixement?
Els indicadors han servit per comparar diferents sistemes educatius, també per fer estudis longitudinals dels propis a partir de generar...