La poesia no hi ha qui l’aturi
Promover la (inter)profesionalidad y la intergeneracionalidad
La competència informacional (llegir per aprendre) al pla de lectura i escriptura
Al present article, s’hi presenten orientacions específiques perquè els centres docents, en funció de la seva realitat sing...
Aprendemos cooperativamente: una experiencia en el aula
La formació del professorat, les famílies i els plans de lectura, escriptura i expressió oral
Elaborar un pla de lectura, escriptura i expressió oral requereix que el professorat segueixi un procés de formació permanent. Pe...
Bibliomèdia. Llibres. Utopedia. Trobades i convocatòries
RECOMANACIONS DE BIBLIOMÈDIA Què ens cal? RODARI, G.; BONANNI, S. (il·l.) DURAN, T. (trad.) Barcelona. Kalandraka, 2010 Aquest àlb...
Entornos virtuales de aprendizaje (II)
La fi de les distòpies
La fi de les distòpies Gustavo Bombini Universitat de Buenos Aires (Argentina) En el present article s’hi planteja el final de les dist&#...