El club del joc de cartes narratiu
Treballar a l’aula des de l’enfocament i les tècniques que proporcionen les pràctiques narratives postestructuralistes de Wh...
La creatividad como motor de cambio y transformación a través del juego (1.ª parte)
Portaré els meus fills a l´escola d´Almoines
En el present article, hi explicitem a grans trets el treball diari de l’escola pública El Castell, d’Almoines, que s’inici&a...
Restes amb història
L’escola Ítaca de Manresa es defineix com una escola acollidora, que respecta la identitat personal i la diversitat de cadascú, ob...
La entrevista al personaje literario en un proyecto de lecturas múltiples sobre el tema de la gu...
Planificar, escriure, corregir i editar un llibre
Planificar, escriure, corregir i editar un llibre Iniciació a les pràctiques discursives a l’aula David Hernández Castillo Centro...
L’escriptura creativa per al desenvolupament personal en contextos socials desfavorits
El context sociocultural en què es desenvolupa la vida diària de molts infants i joves d’El Salvador està marcat per la ins...
La gestión del personal del centro en un contexto de autonomía