Reflexions d’una mestra sobre el camí 0-3
Que ens asseguem a reflexionar comporta un acte d’humilitat, de quietud i d’acceptació de les nostres dificultats, com també...
L’aprenentatge servei, una proposta innovadora per treballar amb la comunitat
En aquest text, hi presentem la proposta de l’aprenentatge servei amb alguns exemples, els elements bàsics de què consten i les ra...
La pega és que han après a fer d’alumnes!
En aquest article d'opinió, Juli Palou reflexiona sobre el rol de l'alumnat al llarg del seu recorregut als centres educatius i la necess...
Llegir per escriure i escriure per llegir: una webquest sobre el Lazarillo de Tormes
A partir d'una obra de la literatura clàssica espanyola, el Lazarillo de Tormes, l'autora elabora una proposta didàctica de lectura i e...
Intersección entre la educación musical y la educación socioemocional
Notícies d’interès
Marta Perich: L’apoderament és la clau que et fa avançar
L’octubre passat un grup d’estudiants de la Facultat d’Educació de la Universitat de Barcelona va decidir que havia arribat e...
Una experiència d’inclusió
En Fouad té la síndrome de Down. Suposa un problema que, a la classe, hi hagi un alumne amb discapacitat? Quines barreres hem de superar...