Una proposta per millorar l’ortografia espanyola a través de la programació neurolingüístic...
Aquest article recull les evidències obtingudes i l’anàlisi posterior en l’aplicació del mètode de programaci&...
L’ensenyament de la literatura a l’ESO: primeres preguntes
En el present article, s'hi proposa una reflexió adreçada als professionals novells, prèvia a qualsevol intervenció en l'ensenyament ...
El ukelele en la escuela rural
Pràctiques literàries en contextos de tancament
Enfront dels enormes desafiaments que representa l’educació a la presó, nombroses experiències, fins i tot projectes autoge...
Els Cafès i les Nits del Pineda
Al llarg del nostre article explicarem un parell d’experiències de convivència entre la família i l’escola que es rea...
Intervenir-hi, no interferir-hi
Sentir i veure, escoltar i mirar
“M’agrada llegir!”: Un projecte de dinamització lectora
La lectura és quelcom necessari. És la base del llenguatge; és el viatge a la màgia i a la creativitat; és la via p...