Imagina, programa, comparteix!
Imagina, programa, comparteix! L’Scratch com a eina d’aprenentatge al servei de la comunitat Susanna Tuset Munné És possible rea...
Com fem entrar les famílies a l’aula?
Quins clàssics triem per a la secundària obligatòria?
Ampliar el corpus més enllà de les fronteres nacionals, seleccionar, d’entre «els grans llibres», els adequats per a c...
Poemari intercultural
En aquest article, s’hi presenta una proposta d’innovació que involucra l’ús de les TIC a l’àrea de lleng...
Ús del temps per part de la infància i l´adolescència
Els temps extraescolars d’infants i d’adolescents són objecte de reflexió i de controvèrsia social. El debat é...
Una escoleta oberta tot l’any
En aquest article d'opinió, Tònia Benejam ens ofereix el seu punt de vista sobre el fet que per primera vegada a Ciutadella de Meno...
Les geografies literàries i el Mural del País Valencià d´Estellés
Presentem dues propostes didàctiques basades en el coneixement del territori a partir d’alguns poemes extrets del Mural del País V...
La literatura en las aulas
Da la impresión de que, como Sísifo y su imposible intento de alcanzar la cima de la colina empujando su piedra, estamos condenados a d...