Experiència: Conto contes perquè sóc mestra o sóc mestra perquè conto contes?
Els mestres i les mestres som com «escàners» humans, farcits de detectors, sensors i antenes que recullen la informació del ...
La cohesió, una propietat bàsica en qualsevol text
Biblioteca de Aula: Leer, comprender y actuar. Propuestas para el uso funcional del lenguaje escr...
Ciència a l’escola: «Aquests turons han estat i seran sempre iguals que ara? Si no és així,...
Promoure el pensament científic de l’alumnat implica desenvolupar-ne la capacitat d’investigar, de raonar i de comprendre en profun...
Viatge: Morriña. Galícia, un lloc diferent
Galícia és allà on hi ha una persona gallega. A Galícia, hi trobem moltes coses per admirar, per veure, per conèixe...
EN LÍNE@: El apoyo educativo
Humor
Establir complicitats amb un centre d’art
El Departament Educatiu de la Fundació Joan Miró ofereix un conjunt d’activitats amb la complicitat dels mestres, i aquests prepar...