Gestión positiva del conflicto
Sabem que hi ha coses que funcionen. Volem gaudir de la feina i podem millorar, tant des del punt de vista individual com col·lectiu.
Aules temàtiques a P5
A partir d’un treball a la classe per racons i d’una anàlisi de la pràctica educativa, les autores es plantegen les aules te...
Anar al teatre a secundària: noves propostes dels espais escènics de Barcelona
L'objectiu d'aquest article és presentar els espais per a l'ensenyament del teatre en el currículum de secundària i conèixer quins ti...
En context: El poder de les paraules
En el marc d’una seqüència sobre el valor emocional del llenguatge, la primera activitat se centra en la comprensió de dos an...
Educar en ètica i esperit crític
El context d’una ciutadania més activa i conscient dels seus drets comporta considerar les escoles com a institucions clau de socialitzac...
Itineraris de lectura a secundària
Gulliver, els tres mosqueters, Jàson i els argonautes i fins i tot la còlera d’Aquil·les formen part de l’imaginari c...
Metáforas sobre el proceso de enseñanza-aprendizaje
Les famílies a l´aula des d´una perspectiva sistèmica
La història i el context familiar en el qual es desenvolupa cada infant condicionen la possibilitat, o no, d’aprendre a l’aula. Cal...