El benestar com a prioritat: coaching i psicologia positiva a les escoles
El benestar dels estudiants, dels educadors i de tota la comunitat educativa en general hauria de ser una prioritat per a tothom. La comb...
Escriure per pensar i persuadir
Un dels objectius fonamentals en l’ensenyament de la comunicació escrita és que l’alumnat sigui capaç de construir un...
Una comunitat lectora: CRA Entreviñas
A causa de les dimensions de les escoles rurals, la comunicació que s’hi estableix entre famílies i mestres és més d...
Apr3nde y empr3nde en 3D
En aquest article us presentem el projecte d’innovació educativa Apr3nde y empr3nde en 3D, realitzat al CBM Joaquín Carrión...
Escoltar: una habilitat essencial al coaching (i a la vida)
En el present article, hi reflexionem sobre el valor de l’escolta com a habilitat essencial en el coaching, però també a la vida. ...
Tot mirant-se al mirall
Com s’ha d’ensenyar a escriure per aprendre a secundària? Quan haurien d’(aprendre a) escriure els estudiants? Quins só...
L’escola intrusiva
El concepte d’"escola intrusiva" respon a un model de pedagogia alternativa que fuig dels paràmetres pedagògics tradicionals i que...
10 activitats per aconseguir que la lectura sigui divertida
El desenvolupament de la competència lectora representa un repte per al professorat a l’hora de planificar seqüències did&agr...