El treball per conceptes
El treball per conceptes planteja un tractament de la gramàtica a l’aula de llengües addicionals que se centra en elements gramatica...
Creences i valors
Les creences i els valors, en íntima relació, s’assumeixen per «pluja fina» o a través «d’un impact...
En context: Cartes, jocs i emocions
És vital arribar a un coneixement previ de les característiques del nostre alumnat i trobar amb ell una resposta recíproca amb ac...
Asesoría: empoderar a los maestros
L’escriptura: una feina de la fascinació
Com es poden generar dinàmiques i lideratges positius
La convivència positiva a l’aula es basteix dia rere dia, tot establint relacions sanes entre els membres de la classe. Podem contribuir ...
L’aprenentatge competencial de llengües a través de microseqüències didàctiques
L’enfocament competencial de llengües addicionals requereix un treball a l’aula orientat a l’enfocament per tasques. Això...
La paraula “bonica”
En aquesta secció, hi presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), retalls breus de diàlegs d’aula, aparentment simp...