Jo, lector. Els relats de vida lectora en la construcció del subjecte didàctic
El present article proposa fer una revisió del relat de vida lectora quant a instrument d’investigació i formació en l&rsqu...
Aprender a narrar: Un proyecto sobre la novela de intriga
Aquest capítol aborda el tema d’aprendre a narrar a partir d’un projecte sobre la novel·la d’intriga, concebent els pr...
El taller d’escriptura amb adolescents
Mercè Roca, Marta Cerón i Júlia Corretti: «A la nostra escola impulsem maneres diverses de mi...
L’escola Jaume Miret, de Soses, poblet lleidatà de menys de dos mil habitants, necessitava un canvi. Així doncs, el mes de juliol ...
Llegir, escriure i imaginar mons possibles
En aquest article es comparteix una experiència didàctica al voltant de l’escriptura realitzada a Pereira (Colòmbia), en qu...
Material per a l’alumnat: Emocions digitals
Dintre de tot context educatiu, en qualsevol situació d’ensenyament-aprenentatge, hi ha dos conceptes que s’erigeixen com dos dels ...
Crònica: IV Writing Research Across Borders (WRAB 2017)
Tocando la prehistoria