Ressenya: Aprendizaje social y personalizado: Conectarse para aprender.
Si ens preguntem de qui aprenem, d´on i com, moltes vegades la resposta prové de les connexions establertes a la xarxa. (Jordi Jubany) ...
Europa, sense fronteres? Projectes a l’aula a partir de problemes socials rellevants
Tot seguit es planteja un projecte enfocat a l’alumnat del cicle superior de primària que consta de dues parts: una recerca cooperativa d...
Les TIC en les seqüències didàctiques de llengua i literatura
L'article ressegueix algunes de les aportacions de les tecnologies de la informació i la comunicació (TIC) en les seqüències didàcti...
Notícies d’interès
Infants cuidadors, infants sensibles
«Infants cuidadors, infants sensibles» és una proposta didàctica que cerca treballar amb nens i nenes de tercer i quart de p...
Una radionovel·la a l’aula d’acollida: Proposta d’ensenyament-aprenentatge a L2
En aquest article, hi presento una seqüència didàctica realitzada en una aula d'acollida de primària i centrada en l'expressió oral ...
Relats d’ahir i d’avui
Al present text, s’hi mostra com els anuncis constitueixen un subgènere narratiu integrat per (micro)ficcions coherents amb l’objec...
L’avaluació en projectes de literatura amb TIC
Proposem realitzar una avaluació formativa i competencial que permeti millorar el procés d’aprenentatge mitjançant el treba...