AGENDA
Congrés organitzat per la SEDLL amb l´objectiu de promoure el debat i la difusió de les investigacions, les activitats i les propostes...
Tocar el mar de la poesia
Un grup de nens i nenes de 5 i 6 anys de Bogotà s’embarca en un projecte per descobrir com és el mar. L’ambient d’aula...
Rafel Bisquerra
L’educació emocional té grans propòsits a llarg termini. L’acció, doncs, ha de ser ferma, persistent, transver...
Estil o model de direcció: auctoritas enfront de potestas
En aquest article d'opinió, Antonio Ortiz es refereix a la distinció entre l'"auctoritas" i la "potestas" a l'hora d'escollir un estil o...
Pedagogies emergents, innovació?
En aquest article d'opinió, M. Concepción Torres reflexiona sobre les pedagogies emergents.
Carme Alemany, maestra. Aprender de verdad
Educació inclusiva o barbàrie
L'educació inclusiva està garantida a l’ordenament jurídic espanyol des de l’any 2008, que estableix que totes les pe...
Material complementari per al professorat: Let’s Tangram Together!