Cómo trabajar en clase la competencia social y ciudadana
Es posible que los cambios más importantes que puede plantear un currículo por competencias vengan de la mano de las preguntas sobre c...
El plaer de viure i de gaudir del nostre entorn
Les sortides a l’entorn no només ens procuren experiències de plaer i de gaudi que enforteixen els vincles personals i la relaci&o...
La cohesió, pont entre la gramàtica oracional i la gramàtica textual
Las tertulias dialógicas en el IES Karrantza
El IES Karrantza es un centro de educación secundaria independiente, situado en el Valle de Carranza, provincia de Vizcaya. El instituto...
Experiència: Conto contes perquè sóc mestra o sóc mestra perquè conto contes?
Els mestres i les mestres som com «escàners» humans, farcits de detectors, sensors i antenes que recullen la informació del ...
La cohesió, una propietat bàsica en qualsevol text
Biblioteca de Aula: Leer, comprender y actuar. Propuestas para el uso funcional del lenguaje escr...
Ciència a l’escola: «Aquests turons han estat i seran sempre iguals que ara? Si no és així,...
Promoure el pensament científic de l’alumnat implica desenvolupar-ne la capacitat d’investigar, de raonar i de comprendre en profun...