Fernando García Páez, mestre del CEIP San Wallabonso de Niebla (Huelva). «Sóc mestre d’esco...
«Sóc mestre d’escola. Només això. Però l’escola no és el col·legi, quatre parets, sin&oacu...
La formación del profesorado, las familias y los planes de lectura, escritura y expresión oral
Caos + refugiats = Mare Mortum
L’escola Miquel Martí i Pol, de Lliçà d’Amunt, participa, des del curs 2013-2014, en el projecte Art i escola que pro...
La «bona» comunicació, imprescindible per cuidar-nos
Sense teoritzar sobre què significa comunicar-se i apel·lant al sentit comú, és transcendental que siguem conscients que u...
Célestin Freinet. Un mestre compromès i vigent
En el tema d’aquest curs hem abordat la pedagogia Freinet des de perspectives molt diverses. El present article situa la figura de Célest...
Materials a exàmen: De profesión, periodista
Es valora el projecte de comunicació De profesión, periodista, que treballa els gèneres narratius periodístics a tercer cu...
La comunicación del docente
Los estudios realizados en relación con este aspecto coinciden a la hora de afirmar que el impacto de un mensaje estrictamente verbal no...
El CEIP Manuel Núñez de Arenas, una escola que potencia l´autonomia i la creativitat
La present experiència es desenvolupa al CEIP Manuel Núñez de Arenas, escola situada al barri d’Entrevías, districte...