Què em vols, poesia? O de com podem alimentar l’ànima amb paraules
Al col·legi Verdemar, de Santander, s’omplen cada any molts fulls de paper amb poemes i versos. N’hi ha uns que ofereixen ritme i m...
La ceguesa de les notes
Les notes esdevenen un aliat de l’exclusió, la competitivitat i l’individualisme. No tenen raó de ser si no és per es...
Retalls
Acostar la poesia a l’escola
Una bona manera d’acostar la poesia a l’alumnat és a través del joc. Col·leccionar poemes, un cada setmana, amb la in...
Jocs, joguines i altres andròmines
Maria Apellaniz Garro: «A les empreses els demano que facin un exercici real d’inclusió»
La Maria és educadora social des de fa quinze anys, i en aquest temps s’ha especialitzat en la reinserció de persones amb alguna d...
El camí de la competència digital docent
En aquest article d'opinió, José Antonio Márquez comenta la tendència a nivell europeu a reconèixer i cer...
Volem acollir!