Etnografia de l’acte lector
El demà es fa ara
Quan tindrem una administració que no es dediqui a burocratitzar la tasca educativa i que confiï en el bon criteri dels professionals?...
Gramàtica de la fantasia
Material per a l’alumnat: Els tresors de l’Aina
La nostra proposta sorgeix de la necessitat de crear entorns d’aprenentatge respectuosos amb l’infant tot vinculant la cognició i l...
Trobades
Congrés d’Innovació Educativa de la Universitat de Sevilla – InnovarUS Sevilla, 14 de novembre de 2022 Al Congrés d’I...
¿Dónde jugarán los niños?
En aquest article d'opinió, Marcos González Notario apel·la a recuperar, a l'aula, espais de jocs compartits sens...
Ressenya
Diàlegs sobre art, educació i compromís MASGRAU JUANOLA, M. (coord.) Barcelona. Graó, 2021 La sensibilitat artística és ...
Inclunovació. Innovar per incloure
«L’agenda Educació 2030 parteix del fet que l’educació impulsa el desenvolupament transformant vides» (Organitza...