Et creus tot el que et diuen?
Al grup classe format per 21 alumnes de tercer de primària de l’escola pública Vicent Gironès Mora, de la població d...
Una experiència d’animació a la lectura amb escolars subsaharians
La lectura és un hàbit que s’adquireix en contextos diferents, i l’àmbit familiar és un dels més signif...
La lletra, amb els jocs de taula entra
Un dels objectius docents més perseguits al llarg dels darrers temps és fer que l’ensenyament sigui quelcom divertit, amè, ...
Kelluwen, un modelo de trabajo colaborativo
Evaluación de los centros y ránquines escolares
La lectura en pantalla a les aules
Un text s’entén millor si està imprès en paper que no pas si el llegim en pantalla. L’equip d’investigaci&oacut...
Què vam aprendre del Movimento di Cooperazione Educativa (MCE) d’Itàlia?
El Movimento di Cooperazione Educativa (MCE) d’Itàlia va tenir una forta influència en el moviment Freinet del nostre país....
Projecte per a alumnes amb altes capacitats basat en el model CAITAC i les intel·ligències múl...
L’alumnat amb altes capacitats necessiten programes actius d’aprenentatge que el motivin i que els permetin desenvolupar la seva creativi...