Diego Calderón, por una universidad en sintonía con la sociedad
Les xarxes socials com a espai de col·laboració, de trobada i de formació del professorat
El present article analitza les potencialitats de les xarxes socials en la formació inicial i contínua del professorat. Aquests contexto...
Cómo trabajar con el alumnado de la ESO el lenguaje y los estereotipos sexistas en las matemáticas
La educación en igualdad, una necesidad sentidaEn el GISA trabajamos con grupos de profesorado de enseñanza infantil, primaria y secund...
Descripció de les activitats i material per a l’alumnat: L’embaràs i el cos humà. Competèn...
En aquesta proposta didàctica us oferim algunes pinzellades sobre com desenvolupar la competència matemàtica a trav&eac...
Llegim en parella
L’article descriu les bases conceptuals del programa Llegim en parella i presenta breument les dades obtingudes sobre els resultats en co...
“El escritor”
Teixint amb el teler també s´aprenen matemàtiques
Teixir amb el teler és una experiència agradable per a infants entre 3 i 6 anys que afavoreix l’assoliment de la noció de n...
La identidad como reflejo educativo y creativo: Pau Casals