José M. Rabadán Vergara, director del CEP de Santander. Formar per a un canvi real
Exemple de sessió d’interiorització
Proposem un esquema com a exemple d’interiorització que contempla l’harmonia del cos, l’atenció a la respiració...
La persona como verdadera razón de ser del aprendizaje
Del discurs del fracàs al discurs de l’èxit
La sortida al discurs del fracàs és a la pròpia escola i en docents que sí que assumeixen el repte de generar un nou discurs. En aque...
Ser lliure és fer el que em doni la gana?
En la lectura del capítulo 7 de "Pimi" (Lipman, 2005), los padres de dos niñas van una tarde a visitar a un amigo al hospital. Las dos n...
Més arts, sisplau
La supervivència de les arts als sistemes educatius no acaba d'estar assegurada. Considerades com un divertiment i un «saber» prescind...
El cos en la pedagogia Freinet
El cos ha estat sempre un element fonamental per a la pedagogia Freinet. Tant als congressos espanyols del Moviment Cooperatiu d’Escola P...
EN LÍNI@: Repetir curs?