Enseñar historia: indumentaria y mapas conceptuales
La indumentaria como eje estructurante del tiempo históricoEs bien conocido hasta qué punto el tiempo histórico es para muchos investi...
Comença el curs… Continuen els deures
Els deures, tot un maldecap que enfronta l’escola, les famílies i l’alumnat, el professorat partidari i el detractor. Alguna cosa s...
Viatgers del món
A l’escola pública L’Univers, de Barcelona, hi ha un equip il·lusionat i obert a les situacions de canvi, que construeix un ...
Presentación
En aquest capítol es reflexiona sobre l'aprenentatge de les nocions de temps i espai. Aquestes constitueixen una fita essencial en el pro...
Desde la construcción de la identidad hasta la construcción de la ciudadanía a través de la e...
Un caso en América: el PerúLas sociedades han pedido siempre orden a los estados y... ya está bueno... ya está bueno pero... estas pe...
Magic mirror on the wall… (“Mirallet, mirallet…”)
Comunicar a l’escola, comunicar en la vida
Fer entrar la vida a l’aula o fer sortir l’aula a la vida és la millor manera d’ensenyar. Crear situacions que permetin que l...
Resolviendo problemas de historia en y con la web