Maraña de Cores (lío de colores): atravesando los recuerdos
La evidencia en la práctica Evidencia aplicada Maraña de Cores nace de mis vivencias infantiles y memoria. Es un taller en el cual se in...
Organitzar i impulsar un centre de secundària vers el treball per projectes
L’aprenentatge basat en projectes (ABP) no solament implica aspectes metodològics, sinó també estructurals i logísti...
«Conviure a la Mediterrània»
Aquest programa educatiu recull el llegat de barreja dels pobles que habitem el Mare Nostrum des de fa més tres mil anys. Impulsat des de...
ESTHER WESTERMEYER, D’INSPIRA TEATRE:
Una margarita no es una flor
La entrega de un ramo de flores a una investigadora en un centro educativo en un acto del Día Internacional de la Mujer y la Niña en la C...
Actuacions per a una orientació acadèmica i professional entre iguals
Al llarg del curs 2017-2018 un grup d’orientadores i d’orientadors educatius va formar el grup de treball OrientaIGUALS per difondre la u...
Alda Educa, escoles obertes amb i per a la comunitat
El present article mostra l’experiència de dues bones pràctiques reeixides al Paraguai: Alda Educa i la Xarxa d’Escoles. El ...
El paó i la deessa Juno