Desplaçar-se millor
Som part del problema, però també som part de la solució. Hem de replantejar-nos el nostre model econòmic i el nostre esti...
Màster de secundària: només un punt de partida?
Ara que hem deixat enrere el CAP i que la formació inicial del professorat de secundària ha estat ascendida a la categoria de màs...
Las salidas escolares para la enseñanza de la historia en educación primaria
Como muy bien señala Rosa Medir, las actividades escolares fuera de los centros han estado tradicionalmente ligadas a individuos o movim...
Com es pot establir un diàleg constructiu amb l’alumnat?
La secció «Filosofem» ha arribat a port. Hem navegat durant molt de temps per les aigües de les publicacions de Graó i ...
Notícies d’interès
Aprender el concepto de tiempo en la educación secundaria
El concepto de tiempo: algunas cuestiones preliminaresParece obvio que el dominio del tiempo es un saber eminentemente práctico para la ...
Ni tot s’hi val, ni tot és evident
Sovint estem perduts entre el discurs del tot s’hi val si es fa amb bona voluntat i el màrqueting de la innovació empaquetada amb ...
Accés del professorat als instituts públics i qualitat educativa