Cine en el aula de historia: La trinchera infinita
Néstor Banderas Navarro Universidad de Valencia Presentamos una propuesta para la clase de historia de 4.º de ESO o la de historia de Esp...
Els pupitres arc iris de la coeducació
La diversitat LGBT és un dels pilars fonamentals de la coeducació i l’hem de contemplar com un dels eixos transversals del centre....
Libros. Encuentros. Webs
Bartomeu Cañellas: «Els titulars cridaners no deixen veure la bona feina feta a educació»
Director de secundària durant prop de dues dècades, cap del Servei de Planificació i director de l’Institut d’Avaluac...
Experiencia: ¿Cuento cuentos porque soy maestra o soy maestra porque cuento cuentos?
Els mestres i les mestres som com «escàners» humans, farcits de detectors, sensors i antenes que recullen la informació del ...
Perspectiva de género en las aulas de ciencias sociales
Reflexiones en torno a resistencias presentes M.ª Consuelo Díez Bedmar Universidad de Jaén Antonia Fernández Valencia Universidad ...
Viure la història a través del joc
La ludificació és cada vegada més present a les aules de secundària. Hi han contribuït les darreres aportacions de la...
Cambio de mirada
Sabem que hi ha coses que funcionen. Nosaltres volem gaudir de la feina i podem millorar, tant des del punt de vista individual com col·l...