Cine en el aula de historia: La trinchera infinita
Cine en el aula de historia: La trinchera infinita Néstor Banderas Navarro Universidad de Valencia Presentamos una propuesta para la clas...
Els pupitres arc iris de la coeducació
La diversitat LGBT és un dels pilars fonamentals de la coeducació i l’hem de contemplar com un dels eixos transversals del centre....
Libros. Encuentros. Webs
Bartomeu Cañellas: «Els titulars cridaners no deixen veure la bona feina feta a educació»
Director de secundària durant prop de dues dècades, cap del Servei de Planificació i director de l’Institut d’Avaluac...
Experiencia: ¿Cuento cuentos porque soy maestra o soy maestra porque cuento cuentos?
Els mestres i les mestres som com «escàners» humans, farcits de detectors, sensors i antenes que recullen la informació del ...
Perspectiva de género en las aulas de ciencias sociales
Perspectiva de género en las aulas de ciencias sociales Reflexiones en torno a resistencias presentes M.ª Consuelo Díez Bedmar Universi...
Viure la història a través del joc
La ludificació és cada vegada més present a les aules de secundària. Hi han contribuït les darreres aportacions de la...
Cambio de mirada
Sabem que hi ha coses que funcionen. Nosaltres volem gaudir de la feina i podem millorar, tant des del punt de vista individual com col·l...