Núm. 150: El públic aixeca el teló.
Aprender el concepto de tiempo en la educación secundaria
El concepto de tiempo: algunas cuestiones preliminaresParece obvio que el dominio del tiempo es un saber eminentemente práctico para la ...
L’aprenentatge de la ciència: eines per promoure el canvi conceptual
Estudis en els camps de la psicologia i de la neurociència cognitives confirmen que no n’hi ha prou d’una explicació per con...
Docència compartida a l’aula: reptes i possibilitats
Les dinàmiques i les intervencions en docència compartida (DC) incorporades en els centres constitueixen un motor de canvi i millora edu...
Promoure l’equitat a l’escola
El mot equitat prové de l’arrel llatina aequitas, i aquesta, al seu torn, del terme grec epiekeia, que remet a la idea de la virtut del q...
Conflictos: la memoria de los alumnos
Presentación
En aquest capítol es reflexiona sobre l'aprenentatge de les nocions de temps i espai. Aquestes constitueixen una fita essencial en el pro...
Competencias y enseñanza de las ciencias sociales