L’ús de la Viquipèdia a l’educació primària: complexitats i reptes
Sovint, i amb l’objectiu de treballar la competència digital, demanem al nostre alumnat que utilitzi la Viquipèdia per cercar i co...
En peu de guerra: Periodista o escriptor?
Els fons de la fototeca asturiana, ubicats al Muséu del Pueblu d’Asturies, de Gijón, han estat el punt de partida d’aquest p...
“Igual puede gustarle”
Deme un motivo para leer su libroIgual puede gustarleDe esta manera respondió Ildefonso Falcones el 2 de junio de 2006 a la pregunta nú...
L’aprenentatge de la ciència: eines per promoure el canvi conceptual
Estudis en els camps de la psicologia i de la neurociència cognitives confirmen que no n’hi ha prou d’una explicació per con...
Poemari intercultural
En aquest article, s’hi presenta una proposta d’innovació que involucra l’ús de les TIC a l’àrea de lleng...
Los principios científico-didácticos como herramienta para la enseñanza
La didáctica del paisaje es considerada hoy en día como un elemento a trabajar dentro de la educación ambiental para poder alcanzar po...
El cervell lector i escriptor: aportacions per a l’aula
Com aprèn a llegir i a escriure el cervell? Hi ha un període crític per aprendre’n? Quines estratègies podem utilitz...
Ensenyar a resumir
El propòsit d’aquest treball és verificar si l’ensenyament explícit d’estratègies per realitzar un resum...