Una política educativa basada en evidències
Una inveterada tradició, compartida per tots els governs, és que l'educació se subordina als objectius polítics, no al que funciona. ...
Projecte A l’escola, cuinem plegats
L'experiència que es presenta a continuació és la realització de tallers de cuina i assessorament per a alumnat i famílies des de l'...
El proyecto “Ciutat, territori, paisatge”: un recurso innovador para la educación del paisaje en...
El futuro de los paisajes ha sido un tema de preocupación del Consejo de Europa recogido en el Convenio europeo del paisaje (CEP), aprob...
Sempre plou sobre mullat: Haití.
Didáctica para profesorado en formación: ¿Por qué hay que aprender a enseñar ciencias sociales?
Enseñar ciencias sociales en la educación secundaria consiste en diseñar y desarrollar una serie de actividades destinadas a que los a...
El portafolis avaluatiu
Com podem treballar les ciències d’una forma lúdica a primària.
Moltes vegades, ens hem qüestionat com podríem motivar el nostre alumnat en l'àrea de ciències naturals i socials. Aquest article exp...
Reseña del I Congreso Internacional sobre enseñanza de la historia