Fent un “tomb” amb flipped classroom
El flipped classroom (‘classe inversa’) és un model pedagògic que transfereix el treball de determinats processos d’ap...
Branques bestials
«Ambigüitats» és un projecte d’Agnese Poretti que s’ha realitzat l’any 2005-2006 amb els nens de l’esc...
Art en moviment
El centre públic Els Alocs, de Vilassar de Mar, es defineix com una escola amb un equip obert a les situacions de canvi i que vol donar r...
Com recuperar el temps per aprendre quan l’alumne és el subjecte?
Aquest curs, et proposem tractar el desenvolupament competencial des d’una mirada personalitzada de l’aprenentatge. Comencem amb aquest a...
Biblioteques escolars al Brasil
En aquest article, s’hi presenta l’experiència d’una xarxa pública de difusió de la lectura que pretén p...
Escacs
En aquest número, com en el passat, publiquem un proposta didàctica al voltant dels escacs. L’article que us presentem justifica i...
Un congrés de MRP per educar i aprendre en un escenari nou
Ens trobem en ple procés del IV Congrés «Educar i aprendre en un escenari nou» dels MRP de l’Estat. Estem vivint momen...
Un submarí a l’escola!
Arribada del submarí a l’escola en ple procés d’estudi sobre el fons marí. Oportunitats, reptes per al projecte. Espe...